АЛСЕКО. iЕРЦ

Единый расчетный центр в г.Алматы функционирует с 1998 года
и позволяет горожанам получать консолидированную информацию в удобном виде:
на бумажном носителе, по электронной почте
или в Личном кабинете потребителя через интернет.

АЛСЕКО. iЕРЦ
қамтамасыз етеді:
01.

Төлемдер бойынша ақпаратты дерекқорға енгізу;

02.

Нормативтік-анықтамалық ақпаратты жүргізу;

03.

Белгіленген тарифтер бойынша көрсетілген қызметтер үшін төлем бойынша есептеу сомаларының есебін жүргізу;

04.

Қызмет тұтынушыларға шот-квитанцияларды басып шығару;

05.

Банк бөлімдерінен келіп түсетін төленген шоттарды өңдеу;

06.

Банктер бойынша келіп түсетін төлемдер реестрін қалыптастыру;

07.

Банктер бойынша төлемдерді тарату тізімдемелерін қалыптастыру;

08.

Көрсетілген қызметтер үшін төлеу бойынша сальдоны жүргізу;

09.

Келіп түскен төлемдер бойынша қызмет жеткізушілерге арналған ақпаратты беру:

  • тізімдемелер;
  • есептер;
  • электронды файлдар.
10.

Қызмет жеткізушілерінен есептеу және түзету бойынша ақпаратты алу:

  • тізімдемелер;
  • электронды файлдар.
11.

Деректерді түзету.

АЛСЕКО. iЕРЦ ПИК типтік шарттарды жасасуды, мұрағатты жүргізуді, төленген шот- квитанциялар бойынша халықпен жұмыс істеуді, жеткізушілер хаттары бойынша қосымша ақпаратты дайындауды, тапсырыс берушілерге қажетті есептерді беруді және дерекқорда түзету үшін олардан ақпаратты алуды қамтамсыз етеді – осының барлығы АЛСЕКО. iЕРЦ негізгі міндеті болып табылады.

Шот- квитанциялармен байланысты мәселелер туындаған жағдайда коммуналдық қызметтердің кез келген тұтынушысы тұтынушыларда да, қызмет жеткізушілерде де уақыт пен шығынды үнемдеу мақсатында жұмыс істейтін анықтамалық телефон қызметіне хабарласа алады.

АЛСЕКО. iЕРЦ деректерді өңдеу технологияларын жетілдіру бойынша міндет қойылымын дайындауға және өнеркәсіптік пайдалануға бағдарламалық өнімдерді енгізу және қабылдау бойынша жұмыстарға қатысады.

Кері байланыс